Firma Inter Parts działa na rynku motoryzacyjnym od ponad 34 lat. To, co pomogło zbudować sieć stałych Klientów i pozytywnie wpłynęło na dynamiczny rozwój naszej marki, to bez wątpienia utrzymywanie najwyższej jakości obsługi i zaspokajanie potrzeb naszych Klientów.
Tym, co nas napędza, jest chęć ciągłego rozwoju. Inter Parts nieustannie inwestuje w poszerzanie swojego portfolio produktowego, dba o bezpośrednią współpracę z czołowymi i znanymi na całym świecie producentami i oferuje artykuły najwyższej jakości. Szeroka oferta naszych produktów odpowiada trendom i wymaganiom rynku, co daje szeroki wybór wśród części motoryzacyjnych pochodzących z fabryk wielu renomowanych producentów.
Ponadto dysponujemy własnymi markami, które uzupełniają ofertę i są doskonałą alternatywą dla poszukujących dobrych produktów w ekonomicznych cenach. MERTZ, DRIVE+, PROFLEX, czy VOLTARO, to tylko kilka pozycji linii produktowych, które znajdują rosnące uznanie w oczach naszych klientów.
Rozwój logistyczny, w związku ze stale powiększającym się asortymentem, stał się obecnie jednym z naszych priorytetów. Bazą logistyczną naszej działalności jest firma Inter Land. Jest to platforma zakupowa i dystrybucyjna dla produktów znajdujących się w naszej ofercie.
W 2023 roku uruchomiony został ultranowoczesny magazyn o powierzchni 23 500 m2, z czterema poziomami składowania. To daje imponujący wynik ponad 90 000 m2 powierzchni do przechowywania. Jedną z zalet nowego magazynu niewątpliwie jest wydzielona sekcja z konstrukcją regałów o łącznej powierzchni blisko 13 000 m2, która składa się z czterech modułów:
- antresola jednopoziomowa z regałami, na której zorganizowane zostaną stoiska B2B i B2C z możliwością usług dropshipping,
- czteropoziomowa, półkowa konstrukcja, tzw. „silos” na artykuły drobnicowe,
- czteropoziomowa zabudowa dla wymiarów przenośnych,
- budynki czterokondygnacyjne o wymiarach nieprzenośnych.
Magazyn Inter Land naszpikowany jest nowymi systemami, w którym praca ludzka w dużej części zastąpiona została automatyką, ograniczając tym samym ewentualne przestoje. Ciekawostką jest, że w samym segmencie obsługi B2C docelowo można wysłać 50 000 paczek dziennie.
Ultranowoczesne, bezobsługowe technologie to przyszłość dla dystrybucji. W ślad za rozwojem logistyki planujemy powiększać sieć punktów sprzedaży.
Twój sukces, Nasza satysfakcja